Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Ορφάνεια...





  Ήθελα να είχα όλα τα καλά και όμορφα του κόσμου
να τα μοιραζόμουν μαζί σας.
  Να μεθάγαμε έστω για μια μονάχα ονειρική στιγμή
  με μια γουλιά  δυνατής γλύκας ζωής.
Αλλά δηλώνω αδυναμία,πολιορκημένη από  μια πρωτόγνωρη αίσθηση 
 φοβικής ασχήμιας .

Μόνο μια παράκληση μου βγαίνει..
 Ελάτε  να πάρουμε μια βαθιά ανάσα  όλοι μαζί.
 Να σμίξουμε την εκπνοή μας  να βγει εκ βαθέων  προσευχή .
 Να την πάρει τ' ανοιξιάτικο αγέρι  κι Άνεμος να γενεί.
Δυνατά να  τρέξει, να φτάσει  σε όλες  της Γης  τις άκρες.
Όπου   υπάρχουν Άνθρωποι και κατοικούν Θεοί.
 


 "  Παρακαλώ σε Άνοιξη!   Εσύ που   ανασταίνεις 
την Φύση κάθε Απρίλη 
ανάστησε την ελπίδα.

 Ύψωσε φάρο πάνω στην Γη  το  «Άγιο Φως».
  Να διαλυθούν  τα σκοτάδια της μισαλλοδοξίας,
του φανατισμού, της καταστροφικής μανίας,
 της φρενίτιδας , της αλλοφροσύνης,
 της παράνοιας, του θανάτου της  ανθρωπότητας.

Να αντικατοπτριστεί  ξανά
στον  καθρέπτη  τ' ουρανού
το είδωλο του ανθρώπινου γένους
που έχει χαθεί  από προσώπου Γης
κι  ορφάνεψε  από  Ανθρωπιά ο κόσμος. " 

8 σχόλια:

  1. Δημοσιευμένο ,το παλαι ποτε, στο Path αλλά δυστυχώς επίκαιρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι μόνο επίκαιρο Λυγερή μου αλλά και πολύ όμορφο με τεράστια μηνύματα.
    Μπράβο στη γραφή σου και τα συναισθήματά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γιάννη μου ,φοβάμαι πως δεν είναι μόνο επίκαιρο αλλά και διαχρονικό....
      Πάντα ο κατήφορος με τρομάζει. Ακόμη κι όταν τον περπατώ, τα βήμματά μου
      είναι, εξ ενστίκτου μικρά και αργά. Ενώ τον ανήφορο τον ανεβάζω με φόρα ακόμη και ασθμαίνουσα. Τίποτε μωρέ δεν είναι τυχαίο στη ζωή μας.

      Καλή σου η Κυριακή φίλε ,με αύρα θετική όπως τα καλά σου λόγια...Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  3. Αχ τα λόγια σου μάρτυρες του πόσο ματώνει αυτή η ανθρωπότητα. Μακάρι η ευχή σου να
    εισακουστεί. Πού είναι η ανθρωπιά;
    Πάντως είναι υπέροχο. Έχεις σώσει πολλά όμορφα από του παθ τα χρόνια και καλά έκανες. Και ξέρεις ότι μπορείς να δεις ξανά τα μπλογκ σου στον παθ έτσι; Μπες εδώ https://lygsym2.blogspot.gr/και εδώ https://kostashome.blogspot.gr/ Βρήκαν τα μπλογκ τους στον παθ. Θα δεις και συ τα δικά σου και είναι είπαν εν μέρει διαχειρίσιμα Καλή ατένιση στου παθ τα μονοπάτια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λόγια Ψυχής Αννούλα μου . Μακάρι ν’ άκουγε ο διεστραμμένος νους κάποιων υπανθρώπων, ό,τι υπαγορεύει η ψυχή του απλού καθημερινού ανθρώπου όπως εμείς και εκατομμύρια άλλοι πάνω στον πλανήτη Γη.

      Τα έχω σώσει όλα με πάρα πολύ κόπο και χρόνο ,αντιγράφοντάς τα, ένα-ένα
      (με φαντάζεσαι😉; )σε word. Να τόξερα νωρίτερα ν’ ακολουθούσα τις οδηγίες του φίλτατου Κωστή . Είναι πολύ πιο εύκολος τρόπος και το….ξενύχτησα πάλι (ξέρεις Εσύ από πεισματικά ξενίτια δικά μου) Και νάταν μόνο αυτό ;

      Η αναψηλάφηση όλων με συνεπήρε πάλι. Μα ,όλη αυτή η δουλειά στον ΠΗΓΑΙΜΟ δεν είναι αποκλειστικά δική μου. Είναι συλλογική και τολμώ να πω αξιόλογη τόσο από πλευράς ποιότητας Λόγου και Γραφής όσο ,κυρίως, από ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ .

      Που πήγαν όλοι αυτοί οι αξιόλογοι άνθρωποι που άφησαν το πνευματικό τους στίγμα στον ΠΗΓΑΙΜΟ ανεξίτηλο;
      Σιγά μην επέτρεπα εγώ, η παθιασμένη , αυτές τις υπέροχες πατημασιές των περιπατητών του ΠΗΓΑΙΜΟΥ ( και όχι μόνο..) ,να σβήσουν στο διηνεκές ή, να άφηνα την τύχη τους στο κάθε Path .

      Καλή σου μέρα γλυκιά μου .
      Η δική μου είναι ακόμη μια Κυριακή της πολυτάραχης βιωτής μου ,αφιερωμένη στη γυναίκα της ζωής μου…
      φιλί

      Διαγραφή
    2. Το ξέρω Λυγερή μου ότι τα έσωσες βήμα βήμα αλλά με του Κώστα που είναι οι συμβουλές του Γιάννη Τζίτζικα θα έχεις τα ιστολόγιά σου ανέπαφα. Όχι μόνο θα σωθούν αλλά θα τα βλέπεις με τον τίτλο τους με το θέμα τους κανονικά.
      Αν θες απλά να τα αποθηκεύσεις να τα έχεις έτσι για ανάμνηση.
      Και η δική μου Κυριακή αφιερωμένη στο μπαμπά που γερνάει και απαιτεί.
      Καλή μας εβδομάδα

      Διαγραφή
    3. Καλή εβδομάδα φιλενάδα ...Ωραίο ν'ανοίγω παραθύρι στο διαδίκτυο και να σε βλέπω αντικρυ μου ...

      Σε ευχαριστώ καλή μου .Χωρίς την υποστήριξή σου ,ακόμα θα πάλευα να τα στήσω τούτα τα μπλοκάκια.
      Πήγα, τόψαξα και μπήκα φυσικά.
      Δεν είναι άσχημη αυτή η εναλλακτική λύση. Μια απεικόνιση πλήρης της σελίδας του Path με τις 10 αναρτήσεις που περιλαμβάνονται σε κάθε σελίδα του. Μόνο που για να ανοίξουν σχόλια παραπέμπεται ο αναγνώστης πίσω στο wayback Machne και πρέπει να μπεί στην ίδια διαδικασία της επιλογής μήνα και ημερομηνίας (όπου οι αναρτήσεις δεν είναι ιεραρχημένες αλλά ...ατάκτως αφημένες...)Ίσως πάλι κάτι να μου διαφεύγει εμένα της αδαούς.

      Όπως και νάχει όμως εγώ έκανα χρήση και σιγά-σιγά- τις αποθηκεύω ξανά και απο κει. ( μυαλό δεν βάζω)
      Ελπίζω η Δευτέρα να σε βρήκε ήρεμη κι όχι πολύ κουρασμένη.

      Εγώ κρατάω ακόμη της... Κυριακής την γλύκα .

      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα Λυγερή μου ! :) Μου αρέσουν και τα δύο ποιήματα , η εικόνα πανέμορφη με όλα τα χρώματα της ίριδας !! Πιστεύω , ότι θα εισακουστεί η συλλογική δράση για ανθρωπιά . Η ελπίδα θα λάμψει στα πρόσωπα γιατί είναι επιθυμία , όπως η άνοιξη γεμίζει τη φύση με άνθη να φωλιάσει η αγάπη και να καρπίσει !
    Καλό ανοιξιάτικο βράδυ !!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή