Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ



Παρακαλώ πριν προχωρήσετε στην περιήγηση του ιστολογίου μου, ενημερωθείτε για την Πολιτική Απορρήτου και το Γενικό Κανονισμό Προστασία Δεδομένων που ακολουθεί. Σε αντίθετη περίπτωση θα εκληφθεί ως συμφωνία.
Η εν λόγω Πολιτική Απορρήτου ισχύει για όλο το περιεχόμενο αυτού του ιστολογίου και συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας των Δεδομένων της ΕΕ (ΓΚΠΔ) 2016/679 που αρχίζει να ισχύει στις 25 Μαΐου 2018.
Το περιεχόμενο αφορά αναρτήσεις σχετικές με ποίηματα και λογοτεχνικά κείμενα πνευματικής μου ιδιοκτησίας καθώς επίσης και μνημόνευση άλλων ποιημάτων με αναφορά πάντα τον δημιουργό τους.  . 
Εάν δεν συμφωνείτε με το περιεχόμενο του ιστολογίου μου, παρακαλώ μην αφήνετε προσωπικά στοιχεία σε αυτό. 
Δεν κερδίζω χρήματα μέσω του ιστολογίου μου.
Οι ακόλουθοι του ιστολογίου μου ή / και οι πληροφορίες των επισκεπτών είναι ασφαλείς. Κανείς δεν μπορεί/δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει, να κατεβάσει, να μοιραστεί, να αντιγράψει ή να πάρει κάτι από αυτό το ιστολόγιο ούτε και να συλλέξει δεδομένα από αυτό το ιστολόγιο.
Ο υπολογιστής μου έχει εγκατεστημένο ενημερωμένο λογισμικό ασφαλείας και το ιστολόγιό μου έχει έναν ισχυρό κωδικό πρόσβασης.
Το ιστολόγιό μου είναι ασφαλές, καθώς είναι εγκατεστημένο στο https.
Οι ακόλουθοι και οι αναγνώστες των λογαριασμών των κοινωνικών μου μέσων πρέπει να επισκεφθούν το ιστολόγιό μου για να δουν και να διαβάσουν το περιεχόμενο.

Το ιστολόγιό μου είναι φιλικό προς τις οικογένειες και τα παιδιά.
Δεν είμαι υπεύθυνη αν επισκέπτονται ανήλικοι το ιστολόγιό μου.
Κανείς ανήλικος δεν καλείται να αφήσει τα δεδομένα του στο ιστολόγιό μου.
Εάν παρατηρήσω κάποια τέτοια δραστηριότητα στο ιστολόγιό μου, τα δεδομένα αυτά θα διαγραφούν αμέσως και μόνιμα δίχως προηγούμενη ενημέρωση του ανηλίκου.
Αυτή η Πολιτική Απορρήτου ισχύει για όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στο blog μου, καθώς και για περιεχόμενο που έχει δημοσιευτεί σε αυτό πριν από την έναρξη ισχύος αυτού του εγγράφου.
Δεν επιτρέπεται η ανταλλαγή δεδομένων με αυτό το ιστολόγιο . Ούτε η  αντγραφή -διάθεση των περιεχομένων  κειμένων  τα οποία αποτελούν πνευματική μου ιδιοκτησία ,  χωρίς να γίνεται μνεία της blog μου.
Τα δεδομένα σε αυτό το ιστολόγιο παρέχονται μόνο από τους ακόλουθους και τους επισκέπτες του, αλλά και από τους εγγεγραμμένους στο newsletter μου.
Όλα τα προσωπικά δεδομένα που μοιράζονται εδώ στο ιστολόγιό μου μπορούν να διαγραφούν μόνιμα από το ιστολόγιό μου όπως αναφέρεται παρακάτω.
Τα δεδομένα αποθηκεύονται με ασφάλεια και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την ομαλή λειτουργία αυτού του ιστολογίου, όπως περιγράφεται παρακάτω.
Για τους Aκόλουθους:
Όσοι ακολουθούν αυτό το ιστολόγιο γνωρίζουν ότι η φωτογραφία τους, η σύνδεση με το προφίλ και το όνομά τους είναι ορατά σε όλους όσους επισκέπτονται αυτό το ιστολόγιο και ότι έχουν δημοσιεύσει τα δικά τους προσωπικά στοιχεία.
Αν δεν θέλετε τα προσωπικά σας δεδομένα όπως προαναφέρθηκε να είναι ορατά σε όσους επισκέπτονται αυτό το ιστολόγιο, μπορείτε να διαγραφείτε από τη λίστα των Ακόλουθωνs (έτσι δεν θα ακολουθείτε πλέον το ιστολόγιό μου).
Εάν προκύψουν τεχνικές δυσκολίες, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον Blogger ή το Google για να λύσετε αυτά τα προβλήματα.
Όλοι οι ακόλουθοι καλύπτονται επίσης από την Πολιτική Απορρήτου της Google.

Οι εγγεγραμμένοι στο newsletter μου μπορούν όποτε το επιθυμούν να διακόψουν τη λήψη του newsletter μου.
Για εκείνους που αφήνουν σχόλιο:
Αυτοί που αφήνουν σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο το κάνουν γνωρίζοντας ότι το όνομά τους, η σύνδεση με το προφίλ τους ή το ιστολόγιο τους, καθώς και τα σχόλια που αφήνουν, είναι ορατά σε όλους όσους επισκέπτονται αυτό το ιστολόγιο και συνεπώς συναινούν στη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών για τον συγκεκριμένο σκοπό.
Ο Blogger παρέχει σε όλους τους χρήστες την επιλογή να διαγράψουν τα σχόλια που αφήνουν σε οποιοδήποτε ιστολόγιο.
Εάν θέλετε να διαγράψετε τα δημοσιευμένα σχόλια από το ιστολόγιό μου, μπορείτε να το κάνετε.
Εάν προκύψουν τεχνικές δυσκολίες, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον Blogger ή το Google για να λύσετε αυτά τα προβλήματα.
Ενοχλητικά, βίαια, προσβλητικά ή διαφημιστικά σχόλια  διαγράφοντα  άμεσα από το ιστολόγιό μου.
Όλοι όσοι αφήνουν σχόλιο καλύπτονται επίσης από την Πολιτική Απορρήτου της Google.
Cookies:
Ο Blogger χρησιμοποιεί cookies για να σας επιτρέψει να έχετε πρόσβαση σε ιστοτόπους / blogs δίχως να εισάγετε εκ νέου κάθε φορά το όνομα χρήστη ή τον κωδικό πρόσβασής σας. Επίσης, για να μετρήσει επισκέψεις στο λογαριασμό και να αποθηκεύσει τις προτιμήσεις που έχετε ορίσει.
Εάν θέλετε να απενεργοποιήσετε τα cookies, μπορείτε να το κάνετε μέσω των επιλογών του προγράμματος περιήγησης ιστού.
Οδηγίες γι’ αυτό μπορούν να βρεθούν στις ιστοσελίδες του συγκεκριμένου προγράμματος περιήγησης.
Η αποδοχή ενός cookie δεν μου παρέχει πρόσβαση στον υπολογιστή σας ούτε προσωπικές πληροφορίες για εσάς.
Αρχεία καταγραφής:
Όπως πολλοί άλλοι ιστότοποι, μια επίσκεψη στο ιστολόγιό μου θα δημιουργήσει αυτόματα ένα αρχείο καταγραφής που διατηρείται με ασφάλεια στους διακομιστές της Google. Οι πληροφορίες στα αρχεία καταγραφής περιλαμβάνουν: διευθύνσεις πρωτοκόλλου διαδικτύου (IP), είδη προγραμμάτων περιήγησης, πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου (ISP), αποτύπωση ημερομηνίας και ώρας, σελίδες αναφοράς και εξόδου, αριθμό κλικ.
Όλες αυτές οι πληροφορίες δεν συνδέονται με οτιδήποτε είναι προσωπικά αναγνωρίσιμο.
Αυτή η πολιτική απορρήτου δημοσιεύθηκε στις 23 Μαΐου 2018, επικαιροποιήθηκε στις 24 Μαΐου 2018 και υπόκειται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου